lauantai 27. elokuuta 2011

Finally..


halloota halloo. <: viime päivityksestä on vähä aikaa, mut eei voi mitää. c: viikkoo ei oo ollu mikää parhain mahollinen, tai no alku oli ihaan perus, mut tänää (perjantaina) aamulla selkä- ja pääkipu oli nii kova, ettei kouluun voinu mennä. /: mulla on ennenki ollu ton selän kanssa ongelmia. Ja sitte ku meillä oli torstaina liikunnassa pituushyppyä, nii tunnin jälkee alko sattuu kaulaan, ja se oli iha hirveen kiree. :cc ei kiva, ku se on kai mun imusolmukkeen syytä, kun sen piti lähtee parissa viikossa, mut on ollu mulla kuiteski kokonaisen vuoden. D:

VIHDOIN! se mun puhelin on ny korjattu.. :D ei tarvii viiä niit ihmisiä oikeutee, vaikka oli se kyllä lähellä.. ^^' siis sen olis pitäny olla 1viikossa valmis, mut kesti 3viikkoo, ja se kai tulee tiistaina.. <: parempi myöhemmi, ku ei millonkaa. jaja, olen löytänyt ihaa jees kappaleen jota oon kuunnellu, mut se on kyllä k-poppa.. ÄRSYTTÄVÄÄÄ.. mut se on vaa nii hyvä ja ne jotkut tyypit siin on söpöi. :33

Sitten on viell yks juttu: oon alkanu opiskelemaan koreaa.. :D siis innostuin melkee heti koreasta, enkä läheskää nii paljo japanista.<; mut joo, byebyee, take care! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti