sunnuntai 21. elokuuta 2011

I got an idea.

heloou. <: joo, teen nyt nii, että kirjotan tänne sillo ku huvittaa, siis en tiiä kui usein mua huvittaa kirjotella tänne. :D mutta, joo kesäloma loppu.. /: mut ei eka kouluviikko ollu ees paha tai mtn. :]

jaja sitte, ku oon ny kuunnellu ainaki pari kuukautta pelkästää japani-, ja korea-poppia, mikä ärsyttää mua, ku luulin että tuun aina olemaan kunnon rock-ihminen, nii sitte löysin yhen bändin ja kuuntelin niitte yhen kappaleen,jaja olin just että: "JAPANI ROCKKIA!" :D ongelma ratkaistu. (Y) ja sitten sen bändin yks kappale pitäis tulla kohta youtubeen, ku oon kuunnellu sitä toiselta sivulta, nii on toooosi hyvä. <3 :3 siis se kappale. :D:D. siitä on tullu youtubeen tommone 30sekunnin pätkä ja myöhemmi tulee se koko kappale nii laitan sen 30sekunnin pätkän ny tähän. (: eei muuta, Byebyee! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti