maanantai 22. elokuuta 2011

lovelove.

helloou. <: tänää on ollu aika peruspäivä, paitti että tänää piti alottaa 2viikon ruoka- ja liikuntapäiväkirja ja sitte 1viikon unipäiväkirja.. joo, ei jaksais, mut pakko kai se on. : D joku terveystiedon läksy. II:
ja nii, öö, mun puhelin on ollu ny 2viikko korjauksessa, ku yks kaveri näpräs sitä vähä liikaa. : D sen olis pitäny tulla ehkä 1viikko, sitte mutta ei ne tyypit siell mitää osaa. :D

jaaaa, sitten mun musiikkimaku on menossa iha ihme suuntaan. :D ku en ennen oikee kuunnellu naislaulajia, nii nyt yks bändi, missä on 4naislaulajaa ja 1mies, nii se on mun yks lempibändeist.. :D mun on pakko alottaa rock-kuuri..:D kuuntelen liikaa poppia, mikä ärsyttää mua.. ^^'' mut joo, kuuntelen sitte japani rockkia. <: tässä on yks  minu mielest hyvä kappale, jonka löysin tänää. (: enjoooy & byebyee! [:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti