keskiviikko 4. toukokuuta 2011

Finally

heeij <: VIIIHDOIN, eile mutsi tilas sen kameran.. :DD jee. <: jos se tulis viell tällä viikolla, nii olis toosi kiva. ja pitää viell toivoo, että osaan käyttää sitä ja se olis muuteski hyvä. :D

sitte kolussa vasta älysin että "voi v*ttu, tänää on uskonnon koe, enkä tiiä siitä mittää" :D ku tunnilla olen niin hyvä oppilas.. ^^' nojoo, en ehkä kuiteskaa. :D ku ainaku ope selittää jtn, nii oon omissa maailmoissani tai sitte piirtelen vihkoo ja sitte ku pitää kirjottaa jotaai, nii piirtelen vaa. ^^ ja oon onnelline, jos pääsen sen kokeen läpi. (Y) ja sitte piti kirjottaa hissan esse, ja seki piti tehä koulussa, ku unohtu, ja sitte oli enkun sanis, ja ihme... unohin senki. :DD oon toosi tunnolline oppilas :p

kävin sitte viell uima-hallissa siskon ja 2 kaverin kanss, ku muuteski piti tehä uinticooper, ku oikeastaa olin "lintsannu" ne tunnit. ;D oliha siell iha kivaa, ku ei siell ollu paljo ketää ja sitte riehuttii siellä :3 ja sitte, oon tänää datannu, kattonu telkkaa, soitellu pianoo & kitaraa ja muuta perus. <:

1 kommentti:

  1. Moi! Olen 14 -vuotias tyttö Espoosta :) Kirjoittelen lifestyle blogia, jossa kerron päivän tekemisiäni ja kuulumisiani. Check it out, ehkä innostut lukijaksikin? :) http://loveyourlife-lotta.blogspot.com/

    VastaaPoista