maanantai 16. toukokuuta 2011

wawawaaaa.

anteeksanteeks..:DD en oo kirjotellu PITKÄÄ aikaa mitää.. <: ku oon tehny aina koneella kaikkee muuta, nii oon sitte unohtanu kirjottaa tänne.. ^^ ku mulla on nyt se kamera, mut ei muistikorttia, koska oon viisas.. :'DD  LUE : siis näin huutonetissä semmosen tarjouksen muistikortista ja tilasin sen heti, enkä kattonu, että mistä se on. nii sitte olin oottanu jo viikon, että se tulis ja menin sinne huutonettii kattoo vähä tarkemmi sitä ilmotusta, nii ette arvaa.. olin tilannu muistikortin AASIASTA! :DD eii helevetti, ku oon viisas. (--; ssin oli justiisa että, menee 3viikkoo.. >__> nyt on menny melkee 2viikkoo.. ;D tekin mieli mennä ostaa tuolt expertiltä vaa sen muistikortin, mut emmä tiiä kuiteskaa.. :DD mut joo oon viisas. ^^

jaja sitte kun oon nyt kattonu fin-tv:stä kaikki semmosia leffoja missä on jatko-osia tai jtn. nii oon kattonu harry potterin, pirates of the garibbean ja twilightin.. ku kaikki fanittaa tota twilightii, enkä ite ollu kattonu kertaakaa sitä.. en kertaakaa! jaja katoin ne kaikki yhess päivässä, viime lauantaina.. ^^

2 kommenttia:

  1. vois itekki EHKÄ uhrata pari tuntia elämästä ja kattoo twilightit... tai ei..

    VastaaPoista
  2. kato kato. :'D vaikk en ite tykänny.. ^^

    VastaaPoista