maanantai 23. toukokuuta 2011

nicee.

heiippa. :D tuntuu välillä, että ei oo aikaa kirjotella tänne.. ;D ku aina tulee jotai tai katon leffa yms, mutta kirjottelen tänne nii useesti ku voin. <: mutta joo, oon kattonu hirveesti leffoi, ku kaveri näytti mite niit ladataa. :D viikonloppuna katoin ainaki 4leffaa ja kohta aijon katto jonku leffan nimelt: "inception" jos se sitte olis hyvä. :3

KAKKA. koeviikko.. taas :P huomenna (siis tiistaina) on enkun koe, torstaina matikan koe, perjantaina fyssan koe.. >__< vooi ei..! :D hissan koekki oli viime viikolla, enkä tienny suunnillee mitää. (; joo, meen varmaa uusimaan sen kaverin kans. <:

jaja sori ku en oo laitellu kuvia, ku oon ottanu niit aika paljoki, mut en jaksa ladata niit koneelle.. :DD jaa anteeeks, oon laiska. ^^ laitan niit sitte joskus (heti ku jaksan) :P mut ei mulla muuta, tylsä päivä ja viikonloppu. :D moro♥

3 kommenttia:

  1. mul on kans koeviikko nyt ja ihan prseestä koko homma.
    Muy kiva blogi sul! :)

    VastaaPoista
  2. Moi, oon 14-vuotias tyttö Kouvolasta. Mulla on ollu blogi vasta vähän aikaa, johon kirjotan mun elämästä,kavereista, muodista jne. Käy tsekkaamassa ja lisää ittes lukijaks jos tykkäät :) !

    http://rainbows-cupcakes.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Liityin just lukijakses :'D Ja kyllä Inception on tosi hyvä leffa (:

    VastaaPoista