keskiviikko 13. huhtikuuta 2011

Awesomee.

heippa. <: tännää on ollu TAAS kerran iha  perus päivä. paitti nohh, koulussa piti tehä kotsan koe ja semmone testi, 2enkun sanista ja semmone äikän testi. <: ei nice. D:

Mutta ku kerra mun kitara ope opetti mulle yhen kappaleen kitaralla, nii en muistanu sen kappaleen nimee ja se ärsytti mua iha kauheesti.. <: sitte kerra soitin sitä ja iskän kaveri oli meillä ja sano, ett se tietää kenen yhtyeen kappale se on. mä olin ett jess:3 sitte etin sitä kappaletta varmaa puol tuntii ja löysin sen sitte.. cc: ja sitte vasta ku olin löytäny sen yhen biisin nii älysin kuinka hyvä se bändi oli enkä enne ees ollu kuullu mitää biisiä niiltä<: nytte lataan niitte kappaleta puhelimee. <<; jos jotaki kiinnostaa mikä bändi on kyseessä niin;
ccr = Creedence Clearwater Revival, tiedän tiedän, kuuntelen 60-80luvun rokkiaa, koska se on hyvää musiikkiaaa. :3 kuuntelen mä muutaki 60-80luvun musaa. esimm; The beatles, Led Zeppelin, Pearl Jam, Hurriganes ja kaikkee muuta. <: mutt ei toi tarkota, että en kuuntelis mitää muuta ku 60-80luvun musaaa. :DD mut ei oikee jaksa ny niitä kirjottaa tähä, ehkä myöhemmi. (-----;

jeii, huomenna ouluun. <;; ei tarvii mennä kouluunkaa. :3 && vihdoin saan ne yhet ihanat kengät sieltä, mitä oon himonnu. (--; oon vaa nytte käyny aika monta kertaa oulussaa, nii ei oikee viittii kauheesti sielt ostella kaikkee, esim; viime sunnuntaina ostin sielt 2mekkoo ja hupparin ja meni yli 50e. en muista tarkallee, mutt onneks saan ne kengät sieltt. <: jos niitä on viell jäljellä..D:: eipää kai muuta, byeee♥♥

CCR ♥

-EllenDay

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti