tiistai 26. huhtikuuta 2011

Harry Potter.

helooy. <: pääsiäislomalla oli toosi mukavaa. :3 olin suunnillee koko loman ajan yhen mun kaverin&siskon kanss, ja kivvaa oli. :DD katoin varmaa 5 Harry Potter leffaa.. ;D katoin ne kaikki uusimmat ja sitte katoin sen uusimman 2 kertaa. (---:sitte ku olin kaverin luona yöötä ja sillä on IHANA pupu, nii se "söi" mun laturin.. ;D kylillä heiluin semmosessa mustassa lyhkäsessä mekossa, sitte oli legginsit + vihreet tennarit & aurinkolasit. <:

&& en oo ottanu oikee kuvia, ku v*tuttaa suoraan sanoen, ku en saa sitä kameraa, ku oon saanu kaikkee muuta. :DD mutt meen kesällä kesätöihi ja pidän kirpparia nii kyll mä siitä saan aika paljo rahhaa, ja sitte vasta saisin sen kameran. :< vanhemmat osaa olla joskus ilkeitää.:DD

ei muuta, BYEEE♥ (;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti