tiistai 19. huhtikuuta 2011

My nerves..

Helooy. (---: mua alkaa jo nii ärsyttää.. :DD kun, haluan sen kameran, mutt mutsi ei osta sitä mulle eikä se ees anna käyttää mun omaa käyttötiliä, ku se sanoo, että sen rahoja ne oikeastaa on, mut mistä minä muka  sitte rahhaa saan, ku en käy ees töissä. :D enkä ees oikeastaa tiiä miks se ei halua ostaa mulle sitä kameraa, ku mutsi kuiteski ostaa mulle vaatteita joskus yli 100eurolla..? Ku ainaku kysyn mutsilta tai faijalta jotain kamerasta, nii ne ei vastaa mun kysymykseen tai vaihtaa heti puheenaihetta..? :D emmä sitä rikkois tai mtn. >__>

& torstaina meen kaitte ylivieskaa, ku haetaan sisko sielt, mut sitte kaverit pyys mua pizzalle torstaina, nii en tiiä pittäiskö mun mennä sinne ykaan vai pizzalle. :D ku ei mull kuiteskaa oo mitää tekemist tai ostettavaa siell ykassa, ku oon käyny siell nii monta kertaa, mut olis kuiteski iha kiva mennä sinne. mut sitte en oo kauheesti kavereitten kanss käyny missää, en ainakaa niitten 2kaverin, ku ne assuu nii kaukana. D: en oikee tiiä.. /: ja kyllä me siis muutaki tehtäis ku vaa käytäis pizzalla. (::: help mee! :D Pizzalle vai ylivieskaan?


Ja toss tommone kiva kuva. :3 byeee♥

-EllenDay

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti