tiistai 12. huhtikuuta 2011

My bad.. :DD

helouuu. <: tänään, aamu oli iha normaali ja tällei, mut sitte ku pääs kouluu.. >__> luokka huus varmaa joka tunnilla ja ei siin pystyny keskittyy ja pääki meinas tulla kipeeks.. :DD ja tänää oli salitestit.. ^^ ja pitäis joskus tehä uinticoopperi. (--:

oon tänää vinkunu koko ajan ett "saisinko sen kameran, pliiis <:" ja tollasta, mutta mutsi sanoo, että nyt ku meillä on nii paljo remonttia nii ei viitti ostaa mitää hirmusen kallistaa, ja minä olin päättäny  että ostan sen kameran täält pyhiksen expertiltä. mutt sitte menin nettii ja katoin vähä tietoi siitä kamerasta ja löysin sieltä hyviä tarjouksia HUPS, my bad. niiku tuolla expertillä se makso 199e ilman mitää varusteita ja netistä löysin sen kameran hintaan 149e ja sitte oli 165e jossa on 4gb muistikortti ja kantolaukku. :DD oon viisas, ku en netistä kattonu. <; nohh, nyt mä sitte saan kai sen kameran ku se ei oo nii kallis tuoll netissä.

Ja vasta tänää mullekki kerrottii että meillä oli viime viikolla kotsan koe, ku minä olin kipee. :DD ja minu pitäis kai tehä se huomenna ja huomenna on myös semmone testi. *__*'' daaaamn. jaja sitte torstaina on HISSANKOEE. D: en minä muista tai tiiä mitää hissasta.. :'p mutta ei muuta, byebyee. <:

ps: kuvaa en ole ottanut itse. <:

-EllenDay

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti