sunnuntai 24. huhtikuuta 2011

yeaa, no school.

heippa. <: anteeks ett en oo taaskaa kirjotellu, mut on ollu kaikkee tekemistä. :DD & onneks nyt alko loma.. (: se tuli just sopivasti. eilen olin kaverilla yötä ja katottii 2 leffaa. toine oli semmone agentti komedia leffa & toine oli "sisko tahtoisin jäädä" kummatki oli hyviää. :DD ja sitte oon kattonu täss parin päivän aikana 3 harry potter leffaa, tai oikeastaa 2, ku oon nyt kattomassa feeniksin kiltaa, mut sen pitää ladata.. /:

nyt on ollu vähä ankee pääsiäinen, ku meill on kauheesti remppaa, nii täällä on vähä ahasta, eikä oo ollu kauheesti pääsiäisen tunnelmaa. ): mut kohta on vappu & sitä minä aijon juhlia kunnolla! :D Mut onha se kiva ku on tämmöne pitempi loma, mutta kaupat on kiinni. D: tai siis perjantaina ainaki oli kaupat kiinni paitti ärrä. & laitettii tramppiski tonne & hypin siin ehkä 15min siskon kanssa, nii oltii jo iha kuolleita.. :DD ainaki minä, ku minu piti siin hyppiä, ku sisko otti kuvia. ^^

haha, tommone random kuva.:DD mut ei mulla muuta joten byebyee. (: & Hyvää pääsiäistä kaikille! (----:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti